Das Ferienhaus und der Park waren Top. Betten waren gut ,uns hat es an nichts gefehlt. Ein kleiner negativpunkt war die 2er Couch ,die war anscheinend Kaputt. Sonst haben wir uns in Ihren Park sehr wohl gefühlt und kommen bestimmt wieder. Liebe Grüße Patrick Scherer
Juni 2026 - Patrick S.
De rust en mooi verzorgd groen. Min punt tot je niet bij Het huis kan komen Met de auto . Omdat we 4 weken in ver bleven heb je veel spullen als je midweek of weekend komt is dat niet zo. Ik had poetsspullen bij dat moet wel als je 4 weken verblijft.
Mai 2026 - Marianne S.
Fijn, goede ervaring. Schoon en rustig. Wel miste er een kapstok jn het huisje en een gordijn bij de keuken. Voor de rest helemaal in orde. Bedankt voor fijne dagen.
Mai 2026 - Peter-Paul R.
Animatie, bingo, zwemmen
Mai 2026 - Jessica J.
Keine Bewertung hintergelassen
April 2026 - J.H.M. L.
Dat mn moeder echt tot rusk kwam
April 2026 - Mahiro D.
Keine Bewertung hintergelassen
März 2026 - Ch V.
Keine Bewertung hintergelassen
März 2026 - M.J.A. v.